Завршен је пројекат „Делфин-како успешно пливати на друштвеним мрежама“! Ђаци основне школе „Браћа Барух“ успешно су завршили пројекат сачињен од низа радионица које су се састојале од предавања, примера из праксе, тимског и индивидуалног рада ученика, као и такмичења тимова ученика у примени усвојених знања и вештина.
Овај пројекат пружио је ученицима нова и посебна знања из области савременог дигиталног маркетинга и друштвених мрежа. Ова предавања била су прилагођена узрасту ученика тако да им привуку пажњу, да науче нешто ново и да се сами ангажују у даљем истраживању. У самом пројекту учествовало је 89 ученика ОШ „Браћа Барух“ из Београда, 30 ученика осмог разреда, као и 59 ученика шестог и седмог разреда који су повремено присуствовали радионицама, као и завршној радионици такмичења тимова.
Ђаци су уз практичан рад на прилагођеним примерима за ученике овладали процесом и методологијом израде одређеног плана дигиталног наступа, научили одновна правила дигиталног маркетинга и кампање, усвојили су неопходна знања и искуства за квалитетну прирпему и реализацију одређених предузетничких могућности из области дигиталног маркетинга, у којима врло успешно учествују њихови вршњаци у свету и код нас.
Ученици су за своје учешће у пројекту добили сертификате, а најбољи тим и поклон књиге Задужбине „Доситеј Обрадовић“. Задужбина је, као организатор обуке, књиге поклонила и наставницима и школи за школску библиотеку.
Pројекат „Делфин-како успешно пливати на друштвеним мрежама“ реализован је уз подршку Секретаријата за спорт и омладину града Београда.